Κάποιες φορές οι μαθητές που φοιτούν στο Νηπιαγωγείο εμφανίζουν δυσκολίες μάθησης, συναισθηματική ανωριμότητα ή ελλιπή αυτονόμηση, χαρακτηριστικά που συχνά εμποδίζουν την ομαλή μετάβασή τους στο Δημοτικό.
Στο zero19 διενεργούνται αξιολογήσεις σχολικής ετοιμότητας στα ελληνικά για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η ομάδα του zero19 χρησιμοποιώντας έγκυρα, ποιοτικά και ποσοτικά, αλλά και σταθμισμένα διαγνωστικά εργαλεία διερευνά τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών, χαρτογραφεί τη συναισθηματική τους ωριμότητα, αξιολογεί τον δείκτη αυτονόμησης και εντοπίζει τις πιθανές δυσκολίες. Στη συνέχεια συντάσσεται μια λεπτομερής διαγνωστική αναφορά, η οποία περιγράφει αναλυτικά τις μαθησιακές ανάγκες ή τις ελλείψεις των μαθητών, αλλά και τις πιθανές προτάσεις που σχετίζονται με την επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο ή το προνήπιο και τις κατάλληλες παρεμβάσεις στο σπίτι και το σχολείο. Η αποκατάσταση και παρέμβαση πραγματοποιείται είτε στο χώρο του zero19 ή παραπέμπεται σε ειδικούς εξωτερικούς συνεργάτες.